Monday, December 31, 2012

End Of 2012


Assalamualaikum :)
   
           It's the final day of the year and what a year it has been . Gratefully , segala sepahit , semanis , semasin dan semasam life journey aku untuk tahun ni ditempuhi dengan sempurna . Holiday tahun ni ta pergi manamana pun . Angan-angan hanya bicara di bibiaq je . Just stay at home but it was wondeful . Haha . Even koperasi family tahun ni ada masalah sikit tapi it's okay . Because hidup kesederhanaan adalah lebih baik . Ceh . Yang paling penting of course la kenangan-kenangan yang dilalui tahun 2012 ni takan aku lupakan sampai bila-bila . Yang paling kelakar tekaan tarikh kiamat pada 12-12-12 ta menjadi kenyataan . Seronoknya ! Adalah masa lagi untuk aku tembus dosa-dosa aku . Haha . Inilah masanya . HAPPY NEW YEAR ! Wow , rupa-rupanya da 14 tahun aku hidup dalam dunia ni . Alhamdulillah . Azam baru ? Menjadi insan yang lebih bagus  . Belajar dengan lebih tekun sebab tahun ni PMR . OMG ! I'm the last batch . So kena tunjukkan yang terbaik la . Hurm , wish me luck . May laughter light your day and warm your heart . May good and faithful friends be yours wherever you are ! I love you , guys :)