Monday, November 26, 2012

Holiday :)


Assalamualaikum :)
        
             Oh , dah start cuti ke ? Alahai , bongoknya aku . Haha . Okay , final exam sangat menyakitkan hati but alhamdulillah aku dapat result yang mengagumkan . Congrates ! Terima kasih banyak dekat cikguku yang tercinta kerana memberi kerja rumah yang sangat sedikit untuk cuti kali ni . Perbuatan harian aku bangun mandi solat makan online tengok tv jamming skating lepak tidur . Dan aku rasa malas gila untuk mengerjakan homework . Kenapa hah ? Barang yang balik cuti haritu pun ta kemas lagi . Adoi . Eh , twilight saga breaking dawn part 2 is really awesome . Ehem , haritu dapat free hug . OMG ! Muka dia dah la macam Zayn Malik . Oppss , i've do a sin  . Then , bengang gila ada lelaki  kutuk aku depan aku dekat member dia . Tak cover langsung . Cehh , percayala aku jadi cikgu untuk budakbudak kecil . Comel gila boleh ta budakbudak tu . Anw , acu da nak kahwin aku pun turut memikirkan perkahwinan aku nanti . Macam mana hah ? Gratefully parent aku entah kenapa open gila  . Tak kisah pun kalau aku minta keluar , kalau tak pelbagai soalan yang dikemukakan sampai ta jadi keluar . Yang penting aku berharap sangat cuti kali lebih bermakna and dapat siapkan homework . Itu da cukup menggembirakan . Buatla apa yang anda mahukan ketika cuti ini . Today is the oldest you've ever been and the youngest you'll ever be again :)